Wymiana powypadkowa / Serwis
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są objęte 2-letnią gwarancją door-2-door. W przypadku problemów z fotelikiem jest on odbierany na koszt gwaranta z domu klienta. Zgłoszenie serwisowe należy dokonać przez formularz dostępny na stronie: https://recaro-gwarancje.pl/
UWAGA! Powyższa strona umożliwia zgłoszenia serwisowe wyłącznie modeli fotelików Axion 1, Xenon 1, Xenon 1 KID. W przypadku pozostałych modeli fotelików takich jak np. Monza Nova, Young Sport, Young Sport Hero, Zero.1, Privia, Privia Evo, Guardia, Mako, Mako Elite, Tian, Tian Elite, Toria itd. zgłoszenia serwisowe oraz zapytania o części zamienne prosimy dokonywać na stronie https://recaro-service.pl/
Wszystkie foteliki RECARO są objęte bezpłatnym programem wymiany fotelików powypadkowych. Każdy* fotelik zakupiony w naszym sklepie w ciągu 5 lat od daty zakupu, biorący udział w wypadku zostanie wymieniony na nowy fotelik. Uczestnictwo w programie wymaga rejestracji na stronie www.recaro-gwarancje.pl w ciągu 30 dni od zakupu.
* wymiana zgodnie z regulaminem
Na stronie www.recaro-gwarancje.pl Konsumenci mogą:
- Zarejestrować fotelik w Programie (do 30 dni od daty zakupu),
- Zgłosić zdarzenie drogowe i skorzystać z Programu,
- Zapoznać się z pełnym regulaminem Programu,
- Zgłosić reklamację produktu RECARO.
Foteliki RECARO Axion1, Xenon1 i Xenon1 Kid zakupione w okresie od 1 stycznia 2025 do 10 lipca 2025 są objęte Programem Wymiany Fotelików Powypadkowych RECARO i nie trzeba ich rejestrować - przy zgłoszeniu zdarzenia niezbędny będzie dowód zakupu.